The End of the F***ing World DİZİ İNCELEMESİ - AYNADAKİ ŞAİRLER
Tarihi Havadis

The End of the F***ing World DİZİ İNCELEMESİ

The End of the F***ing World 1 SEZON 8 BÖLÜM

IMDb:8,3
BENİM PUANIM: 9
Uzun zamandır dizi izleyemiyordum. Sınavlar da başlayınca vakit bulamadım. Eğlenceli vakit geçirebileceğim kısa çerezlik bir dizi arıyordum ki The End of the F***ing World ü gördüm. Hemen izledim ,3 günde diziyi bitirdim. O kadar sevdim ki hemen sizinle de paylaşmak istedim.Dizi bir çizgi roman uyarlaması ve müzikleri inanılmaz güzel.🎶🎶🎶🎤🎤🎤
İlk olarak dizinin konusundan bahsedelim: Sorunlu bir ergenlik geçiren iki gencin, sıkıcı hayatlarından kurtulup, kendi özgür yaşamlarını kurma çabalarını konu alıyor.
İki baş kahramanımız var biri James, küçük yaşta annesini kaybeden James babasıyla yaşar. Babasıyla hiç anlaşamaz. James annesini kaybettikten sonra olsa gerek eşyalara,hayvanlara zarar vermekten keyif alan bir çocuk haline gelir. Aslına bakarsanız asosyal ve sessiz, kendi halinde bir çocuk olan James artık bir insanı öldürmek istediğini düşünür. Kendine bir kurban arayan James in karşısına Alyssa çıkar.
Alyssa okulda yeniydi. Alyssa küçük yaşta babası tarafından terk edilmiş ve annesi ile yaşıyor. Annesi başka biri ile evlenmiş ve ikiz kardeşleri olmuştu. Alyssa üvey babası ile anlaşamaz ve sonunda James ile birlikte evden kaçar.Macerada burada başlar.
James, Alyssa yı öldürmek için zaman kollarken; Alyssa özgürlüğün tadını çıkarmak ve babasının yanına gitmek ister. Yolculuk boyunca başlarına çeşitli olaylar gelen iki genç bizi bazen güldüren bazen korkutan bazen de üzen olaylar yaşar.
James karakterini Alex Lawther canlandırıyor. Oldukça başarılı bir oyuncu ben performansını çok beğendim.
Alyssa karakterini Jessica Barden canlandırıyor. Bu oyuncumuz da oldukça başarılıydı. Hatta cesur oyunculığu ile göz doldurdu.
Bu arada dizide iki kadın polis var ki genelde erkeklerin on plânda olduğu bu tarz mesleklerde kadınları görmek gurur vericiydi.👍 Hoş kadın polislerimiz tercihleriyle yine bir fark yarattılar ama 😀
Alyssa ya dizinin hemen hemen 6. bölümüne kadar gıcık oluyorsunuz. James e de bazen acıyor bazen gıcık oluyorsunuz. Ancak 4. bölümden itibaren çocukları o kadar seviyorsunuz ki başlarına bir şey geldiğin de ya da ayrıldıklarında onları alıp sarmalamak korumak istiyorsunuz. Aslında dizi çok tahmin edilebilir ilerliyor ve sizi şaşırtmıyor ta ki son bölüme kadar son o kadar şok etkisi yaratıyor ki öylece kalıyorsunuz. Bu ne diyorsunuz.
Ben diziyi çok beğendim ve izlemeye değer buldum. Dizi 20 dakikalık 8 bölümden oluşuyor yani iki/ iki buçuk saatte rahat biter. Keyifle izleyebilirsiniz. Sevgisizlik yüzünden kendilerini dışlanmış hisseden iki gencin sevgiyi bulma çabasını izliyorsunuz. Başlarına gelenlerden kendilerini sorumlu tutan, güven ve sevgi problemi yaşayan bu iki genci çok seveceksiniz.
KEYİFLİ SEYİRLER…
Previous
Next Post »