Seni Seviyorum.

Merak ediyorum da, Bulutların beyazlığı sevgimizin saflığından başka neyi ifade edebilir ki bizim için? Ya da gökyüzünün maviliği? Başka hangi özgürlüğü bas bas bağırır? Bu özgürlükten nem alıp öyle bir güç veriyorsun ki bana, Nasıl anlatılır? Bütün dünyanın bir kuşun ayaklarının altında olması nasıl bir duyguysa benimki de ona eş değer.. Gücümü geçen vaktin öldürdüğünü sanma! Zamanın acımasızlığına göz yummadım hiç bir zaman.. Misal mi istiyorsun? Kulaklarımın duyduğu her ses kalbimde sadece ismin olarak yankılandı! .. Bu da seni içime kazıdığımın kanıtı desem? İnanır mısın? Sevinçlerini, gerektiği zaman hüzünlerini bile aldım koynuma.. Sarıp sarmaladım hepsini.. Ve seninle pekiştirdim.. Kalbimin her atışında inan daha derin hissediyorum seni.. Düşünüyorum da, Seni sevmek bir şairin ağzından düşen "bu hayatımdaki en güzel sözler dediği" bir kaç mısra gibi.. Heyecan duyulan.. Söylemeye doyulmayan.. Merak ediyorum da, Feryadlar özlemekten başka neyi ifade edebilir ki bizim için? Küfürler kilometrelere sövmek için değil midir sadece? Duy beni bunca zaman yaşadığımı hissettiren güç! Aklımı başımdan gidercesine aşığım sana. ... Bir mürekkep bir kalem bazen çok şey ifade eder derler.. Çok doğru.. Özlem dolu kızgın anlarımı onlar sakinleştiriyor.. İçimi dökünce rahatlamıyorum ama.. Belki birazcık kandırıyorum kendimi.. Kainatın senfonisine rest çekiyorum her zaman bilir misin? Çünkü bir senin sesin en güzel nota geliyor kulaklarıma.. Duyamayınca isyan bayraklarını çıkarıyorum gökyüzüne lakin ne fayda.. Bazen beklemek de çok şey ifade ediyor işte.. Özlemek de.. Bunu hissetmek de.. E sevmek de tabi.. Ama bu biraz güç ister.. Güçlüyüm!! Nasıl mı? Seni sevdiğimi bütün dünyaya deliler gibi haykıracak kadar .. İki kelime her şeye bedel bazen.. Seni seviyorum...
Previous
Next Post »