NE olur

Öldür dudaklarındaki yabancıyı ne olur! gideceğim diyor, mutluluklarıma intihar süsü verip. inanıyorum. ağlıyorum. korkuyorum.. Öldür gözlerinin başkalarında olan hükmünü ne olur! bana bak sadece.. bu mecliste, bu göz bebeklerinde, yalnızca senin gülüşlerin kuraldır. illegaldir senden başkasını düşünmek. illegaldir sensiz hayal etmek. ve illegaldir sevgilim seveni öldürmek. Öldür ellerindeki yalancı soğukları ne olur! sıcağım ben. eski kömürlü sobalar ya da güneşi başucundan seyretmek gibi. bana dokun sadece.. bu tene, bu bedene, yalnızca senin nefesin mübahtır. ihanettir üşümek. ihanettir ürpermek. ve ihanettir sevgilim, seveni diri diri gömmek. Öldür ruhunun bana teslim olamayışını ne olur! muhtacım ben.. sana... somut olamayı bıraktım yüreğine girdiğimden beri. inan çıkamam çıkaramazsın! o soyutluk en büyük çıplaklık gibi. senden ayrı olursam, utanırım. ya sen utanmaz mısın? Öldür yeryüzünde yüzüne bulaşan tüm ihanetleri. ne olur! öldür ki, ölümüne sarıl bana.. ..
Previous
Next Post »