El-Veda


 ozledim,ayrilik,elveda,ask
Titreyen bedenim kesik bir bilek parçasından akan üç dört damla sıvı kaybına yenik düşüp aciz kalırken gözlerimin önünde, vurgun yemiş yılların günahları, omuzumda idam edilmiş bir mahkumun ipte ileri geri sallanışını seyretmek gibi midemi bulandırıyor.. Somurtuyor sözlerim.. Heryere bir bıçak gibi sallıyorum..Kimisi geçmişe yol alıyor kimisi geleceğe.. Beni, aydınlık sabahlara gözümü kör etmelerin cezası ne kadar hafif olabilir?.. Daha fazla mı sevgi nehrinde yıkanmak istedin? Yağmur yağmur yağmadım mı gönlüne.. Bir fırtına gibi esmedim mi kalbinde..Bir sanığa bile sorulur neden yaptın diye.Birisi şikayetçidir çünkü ondan. Oysa ben seni Allah’a bile şikayet etmedim bilir misin? Sadece ben soruyorum neden!
Aklımdaki soru işaretleri içimdeki sıkıntıyla birleşince depresif bir adam çıkıyor meydana.. Bir perde yarılamışım ömrümden içeri bir ışık girsin aydınlatsın her yeri diye..Güneşin önüne bir bulut geçtiğini düşün.. Bırak ışığı o kadar alışmışsın ki güneşe nefes bile alamıyorsun..Nefesine kasteden şeye ölüm kostümünü giyip bakmazmısın kızgınca? İşte bende bunu yapıyorum hayata! Kendimi kaybedişlerimin ve yüzlerce şişe boş içki şişesi dolu odamın nedeni bu..Gözlerimin önüne bir perde çekilmiş benim yıllar boyu uğraşsam dahi açamayacağım.. Gidişinden sonra kalan 'BEN' sadece bunlarla açıklanabilir..
Bir kelebeğin ömrü mü örnek verilecek aşk için?..Ya da sonsuzluk kavramımı anlam verecek?
Herşey açık aslında.. Kim ne ekerse onu biçecek!
Her gece sessizce ninniler söyler ölüm melekleri.. Bir derin oh dedirtmezler senin yüzünden..
Merak ediyorum da yalnız bırakmanın binlerce vebalini nasıl kabul eder bir gönül?
Günah üzerine günaha girince daha mı mutlu oluyorsun sen? ‘Gel’ yalvarışları değil bunlar yanlış anlama!..
İçsel haykırışlarımın ufak bir bölümünü paylaşıyorum seninle.. Görüyorsun veya görmüyorsun farketmez..Beddua denilen birşey var ya hani.. O nasılsa bu da öyle birşey herhalde..Psikolojimi alt üst eden sensizliğin koynunda uyudum kaç kere?
E bırakta biraz sayayım söveyim be geçmişe!!
Ömrümün geri kalanında nefes almak haramdır..
Aç kucağını ölüm kavuşalım artık.. Sen bilsen de olur bilmesende.. Kadere boyun eğiyorum artık elvada sevgili.. El-veda ..
Previous
Next Post »