Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu

Merhaba,

Sevgili Bir Tutam Karınca'nın  yıl başı çekilisinde kazandığım D&R hediye çekimle okumak istediğim kitapları aldım. Stefan Sweig kitaplarını çok merak ediyordum ve okumak istiyordum.

Bilinmeyen bir kadının mektubu bir iki saatte okudum. Sürükleyiciydi ve merak uyandırdı. Diğer Kitapları da okumak için can atıyorum.

Bir kadın aşık olduğu ve söylemediği bir adama yıllar sonra bir mektup gönderiyor. kitap bu mektubun tamamından oluşuyor. Kitabı okurken kadına çok kızdım. Bencil ve düşüncesiz davranıp yıllarını heba etmiş bir kadın. Ben olsam ne yapardım diye düşündüğümde, sanırım asla bu kadının yaptığını yapmazdım dedim. Mutlaka okumalısınız. Güzeldi. Stefan Sweig okumadan önce çok karamsar bir tarzı olduğunu söylemişti arkadaşlarım. Bu kitabı okuyunca hak verdim 😊

 Sonraki yazılarda görüşmek üzere 😊
Previous
Next Post »