Black Mirror-Bandersnatch


Merhaba,
Bugün netflix'te yayınlanan Black mirror dizisinin bölümü olan Bandersnatch adlı bölümü izledim. Duymuşsunuzdur belki, bu dizi interaktif bir dizi. Karakterin ne yapacağını siz belirliyorsunuz. Size dizi devam ederken seçenekler sunuluyor ve sizin seçtiğinize göre dizi devam ediyor.

Ben ilk başta başlarken çok heyecanlı ve meraklıydım. Nasıl ilerleyeceğinizi ne yapmanız gerektiğini size anlatıyor. Sonra dizi başlıyor. Dizinin kaç dakika süreceği belli değil. Siz belirliyorsunuz seçtiklerinizle. Benimki sanırım 2 saat sürdü.

Beğendim mi? Aslında fikir güzel, interaktif olmak güzel, seçimlerle karakteri yönlendirmek güzel ama dizi sizin seçtiklerinize çok sadık kalmıyor ve onun istediğini seçmek zorunda kalıyorsunuz. Yanlış şeyi seçtiğinizde sürekli başa dönüyor ve uzuyor. Artık sonlara doğru sıkıldım ve kapatmak istedim bir türlü sonuca bağlanmıyordu iki de bir başa dönüyordu. Anlayacağınız boğuldum 😃

Konusu da tahmin ettiğim kadar ilgi çekici değildi. Daha heyecanlı bir konu olabilirdi. Herkes tarafından çok konuşulup, övülünce galiba beklentim çok yükselmişti. Benim için hayal kırıklığı oldu. İzlediyseniz sizin de yorumlarınızı bekliyorum 🙋🏻‍♀️

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️💖
Previous
Next Post »