KURTULAN KIZLAR KİTAP İNCELEMESİ - AYNADAKİ ŞAİRLER
Tarihi Havadis

KURTULAN KIZLAR KİTAP İNCELEMESİ

“KURTULAN KIZLAR” RILEY SAGER, kitap yorumu

🕵️‍♂️👨‍✈️😨Bir katilden kurtulabilmek için bir katilin içgüdülerine sahip olmalısınız.
Kitap Adı: KURTULAN KIZLAR
Özgün Adı: FINAL GIRLS
Kitap Yazarı: RILEY SAGER
Çevirmen: ASLIHAN KUZUCAN
Yayınevi: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 395
Baskı Yılı: ŞUBAT,2018
Türü: GERILIM
“2017’nin en büyük gerilim romanlarından biri.” STEPHEN KING ❤❤
Selam sevgili kitap kurtları, bugün size tanıtmak istediğim kitap klişe konuların en birincisinden oluşan KURTULAN KIZLAR
Kitap Yabancı Yayınları ‘nın 200. kitabı olarak çıktı. Yayınevini tebrik ediyorum.
Kitabi tabikide STEPHEN KING ❤yorum yaptı diye okudum ve pişman olmadım. Klişe konu olmasına rağmen çok güzel ve sürükleyici hatta sık edici bir kitaptı. Her sayfasından keyif aldım.
👉Kitabın konusu:
Quincy, Çam Ev’de 5 arkadaşı ile en yakın arkadaşının doğum gününü kutlamak için bir araya gelir. Eve Joe Hannen adında bir yabancı da gelince eğlencenin seyiri değişir. Evde herkes bıçaklanarak öldürülür ve katilin elinden bir tek Quincy kurtulur. Quincy, ormanda katilden kaçarken yol kenarında bir polise denk gelir ve polis Quincy’i kurtarır ve Joe ‘ i vurur. Quincy olayla ilgili bir şey hatırlamamaktadır. Katilin Joe olduğu düşünülür. Quincy artık Kurtulan Kız olur. Herkes ona destek olur. Polis Coop bu süreçte hep Quincy e destek olur. Quincy gibi 2 tane daha Kurtulan Kız vardır: Lisa Milner ve Samantha Boyd.
Lisa Milner, kendi gibi ihtiyacı olan kızlara yardım etmek için çalışır. Samantha Boyd yaşadığı olaydan sonra kayıptır ve Quincy kendisine bir blog açmış tatlı tarifleri vermekte sevgilisi Jeff ile güzel bir evde yaşamaktadır. Bir gün Lisa Milner in intihar ettiği haberi gelir ve o günün akşamı Samantha, Quincy ‘nın kapısını çalar.Bu olanlar Quincy e yaşadığı korkunç olayı hatırlatmaya baslar ve her şey karışır. Üstelik Lisa nın intihar etmediği öldürüldüğü ortaya çıkınca olaylar ilginç bir hal alır.
👉Kitap için yorumum:
Kitap durağan başlıyor ancak sonlara doğru bir açılıyor pir açılıyor. Katili ve gidişatı pek tahmin edemiyorsunuz ve sonu çarpıcı ve beklenmedik şekilde bitiyor. Kapak tasarımını ve çeviriyi de begendim. Kurguda çok iyiydi. Bence bir grup gencin bir gole ya da ormana ya da dağ evine eğlenmeye gitmesi ve sonunda öldürülmesi, içlerinden birinin kurtulması çok bilindik. Ama yazar bunu çok akıcı veriyor.
Size bir de haberim var ki kitabın film hakları yakın zamanda Michael Sugar ve Nicole Clemens tarafından satın alındı. Yani filmi geliyor ancak henüz tarihi belli değil.
SAĞ KALAN
👉Puanlama: 3,7/5🍀🍀🍀☘
👉 Goodreads: 3,8/5🍀🍀🍀☘
Konu ve kurgu: 3/5
Konu oldukça sıradan ancak işleniş gayet güzeldi. Özellikle son sayfalar oldukça güzeldi.
Akıcılık: 4/5
Kitap durağan başlıyor ve gerilim son sayfalarda tadından yenmeyecek kıvama geliyor. Son sayfaları bir çırpıda okudum.
Kapak ve tasarım: 4/5
Kapak rengi sade ve konuya oldukça uygundu.
Çeviri: 4/5
Çeviride bir hataya rastlamadim. Beni rahatsız eden hiçbir şey olmadi.
+18 Sahneler: Var🚫❎
Şiddet ve cinsellik var. Bence yaş sınırı olmalı. Gözümüze çok sokuldu mu ya da beni rahatsız etti mi derseniz. Konu çok akıcı olduğundan yer yer rahatsız olsam da çok da üstünde durmadım.
Olumsuzluk: 🥀
Kitabi çok sevdim ama tabikide birkaç olumsuz yorumum da var. Quincy nın sürekli Xanax adında bir ilaç içmesi ve üzümlü soda içmesi hem özendirici hem de rahatsız ediciydi. O ilacı böyle fütursuzca içmek bence doğru değil. +18 sahneler çok var.(şiddet ve cinsellik)
Bir de aynı şeyler çokça tekrarlanıyor.Bu da olayı biraz sıkıcı yapıyor.
Bence mutlaka okuyun. Hem gerilecek hem de şaşıracaksınız. Keyifli okumalar…📚📚📚
Previous
Next Post »