DİRİLT KALBİNİ (NOUMAN ALİ KHAN)




ESSELAMU ALEYKUM VE RAHMETULLAH..

ADI : DİRİLT KALBİNİ
YAZAR : NOUMAN ALİ KHAN
SAYFA SAYISI : 222
TÜR : DİNİ
SEVDİM Mİ? EVET



Bu kitabı alacağımı daha öncelerde de duyurmuştum.
bilen bir Dirilt kalbini kitabı Nouman hocanın Türkiye de ki ilk kitabı :) şahsen Türkiye de kadar fazla takipçisi var ki özellikle genç nesil olarak bizleri çok çok mutlu etti :) kitap bir ara çok satanlar listesindeydi.
ben Nouman hocanın sohbetlerini de sürekli olarak dinlediğim için az çok anlatım tarzından haberim vardı ama gene de daha önce kitaplarını okumadığım için nasıl olur bilemedim.beklentimi karşıladı mı? evet fazlasıyla :) hatta çoğu zaman video izliyormuşum gibi hissettim :)

herkesin kendince bir anlatım tarzı vardır ve belirli bir konular üzerinde durulur genellikle..Nouman hoca da tam anlamıyla Kur'an-ı kerimi anlayarak,yaşayarak okumamız konusunda inanılmaz bir etkide bulunuyor Elhamdülillah.
hatta bu konu üzerinde o kadar fazla duruyor ki,bir ara Hadis inkârcısı bile dendi..hoş hala söyleniyorda neyse! kendisi bu konu hakkında açıklama da yaptı bizzat hadis dersleri aldığını falan anlattı :) zaten kitabı alınca son sayfalarda olması lazım yanlış hatırlamıyorsam hadislerden örnekler de vermiş :) buraya bol gülücük :)

kitap mı demeliyim yoksa ders mi?  bilemedim.
çünkü sûrelerin anlamları üzerinde durarak açıkladığı bir kitap olduğu için daha çok size ders veriyormuş hissiyatı oluşuyor :) kitap baştan sona beni çok şaşırttı hakikatten öyle bir açıklamasını yapıyor ki o an şunu söyledim; ben neden bu gözle bakamadım bu olaya?




düşünmeye teşvik ediyor insanı gerçekten beğenmediğim kitapları burada paylaşmıyorum yani paylaşmayacağım inşAllah..alın bir okuyun derim :)
benden bu kadar size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

SELAMETLE..






















Previous
Next Post »