Sisli hava

SİSLİ HAVA

Kıs sesini müziğin,yağmur yağıyor paralel enlemlere
Sizin oralarda nasıl bilmem ama buralarda pek bir sisli hava
Yere bakarak yürümeyi öyle anımsamışım ki bu günlerde
Sana denk gelmeden kafamı kaldırırım diye korkar oldum günden güne

Yanlış şehirdeyim ondandır sisli hava
Ya da senin dışındakileri görmediğimdendir aslında
Gerçi ben tamamlanamadım sen tarafından ama
Enkaz olur,sel olur,sen olur,biz olamayız daima

İnsanlar diyorum can yakıyor,gelsene
Saçmalarken sende buldum kendimi yine
Atmosfer güzel,bu saatler sen saatleri bilirsin işte gece
Her şey var sen yoksun,Sen yoksan her şey yok sisli hava dışında

Güzel sevmek marifet değildir ki aslında
Mesele benim sende kalan beni bulabilmektir deli ümitlerle değil mi ama
Yağmurları boşver sisli havada denk gelsene bana
Çünkü öyle havalarda görmez gözüm başkasını sen bir yana diğerleri öteki yana.

Previous
Next Post »