SON ZAMANLARDA EN SIK KULLANDIKLARIM

Merhabalar,


Yaz aylarını minimum makyajla geçirdim, çoğu günler makyaj hiç yapmadım desem yeridir. Ama bir blogger'ın makyaja özlem duyduğu günler elimin en sık gittiği ürünleri paylaşmak istedim sizlerle:))


Rimmel London Insta Flawless Skin Tint: Yaz sıcaklarında fondöten ve bb krem dahi kullanmaya tahammülüm olmadığı için cildime hafif bir renk verip,birazcık eşitlesin diye bu ürünü severek kullandım.İçerisinde SPF 15 olması güzel bir özelliği:)

Physicians Formula Butter Bronzer: Bu yaz en çok kullandığım iki bronzerdan bir tanesidir kendisi.Kapağını açınca mis gibi hindistancevizi kokması cabası.Bu ürünün ayrıntılı incelemesini en son yazımda yazmıştım,okumak için tıklayın

NYX HD Finishing Powder: Nyx ganimetlerimin en güzellerinden.Bendeki Translucent rengi,pakette beyaz duruyor,hafifce dağıtınca hemen yayılıyor.Yumuşacık bir yapısı var,özellikle yaz aylarında parlama ve yağlanmayı bir miktarda olsa azaltıyor.Ama çok sıcak ve nemli havalarda kesin çözüm değil tabi.Yinede elimdeki pek çok renksiz sabitleme pudrasından daha başarılı bence.Nyx mağazasında başka renkleride vardı gözümden kaçmadı yani:)

NYX Jumbo Eye Pencil: Nyx'in en pratik ve hayat kurtaran ürünleri bu Jumbo kalemler bence.Bir sürü renk aldım,daha koyu olanları var koleksiyonumda.Yaz aylarında ise elimin en çok gittiği renk "611 Yogurt"



Kalıcılığı,rengi,tek başına bir maskarayla bile kullanılmasını çok seviyorum.

Urban Decay Tonic tekli far: 



Lila tonlu yanar döner,pırıl pırıl bir far.
Yaz aylarına çok yakıştırdığım bir renk.
Rengine bayılıyorum,altına bir bazla daha da güzel hale geliyor.

Rimmel London Sun Shimmer Bronzer: Bendeki rengi 001 Gold Princess.İçerisinde üç farklı tonu barındıran ve cildime doğal bir bronzluk veren bir ürün.Uygun fiyatı ve doğal duruşu ile elimin hep gittiği bronzerlardan.

Mac Pro Longwear Concealer: Mac'in klasikleşmiş ürünlerinden biri.
Kapatıcılığını beğeniyorum.Birazcık rengi bana koyu geldiği için yaz aylarında daha çok tercih ettim.Ağız kısmında basmalı bir pompası var,kullanımı kolay.Minicik bir miktar almak işinizi görecektir zira çok yoğun bir yapısı var.

They're Real Rimel / Beyond Blue: Benefit They're Real'in bu mavi rimelini çok sevdim.


Siyah olan renginide severek kullanırdım.Bu renk ise çok daha farklı bence.Uyguladığımda kirpiklerimin uçlarında çok doğal mavi yansımalar görüyorum.Ben çok doğal buldum bazı renkli maskaralar çok suni bir görüntü verebiliyor.Bu anlamda tek renkli maskaram bu olsun şimdilik yeter diyorum:)


ELF Instant Lift Brow Pencil: Bendeki rengi Neutral Brown ve kaş rengimle uyumlu.Bir ucunda kaş kalemi diğer ucunda ise kaş fırçası olması oldukça pratik.Bu kaş kaleminin en sevdiğim tarafı kaşlarımı çok doğal bir şekilde doldurması.Ben şekil vermekten ziyade boşlukları hafifçe doldurup tarıyorum ve istediğim sonucu elde ediyorum.

Benim son zamanlarda en sık kullandığım ürünler bunlardı.
Sonbaharın gelişi ile daha fazla makyaj yapmaya dönmeyi umuyorum:))
Mutlu günler:)))
Previous
Next Post »