Pure Beauty ~ CC Cream


Merhaba

Size bugün bir ürün önerisiyle geldim. Pure beauty CC kremi watsoms indiriminde görüp kardeşim için almıştım. Yaşı daha küçük olduğu için fondoten kullanmak yerine BB ve CC krem kullanıyor. Ama bu kremin rengi onun cilt tonuna göre açık kaldı. Ivory rengini almıştım ve testerı yoktu. Benim cilt tonum açık olduğu için krem bana kaldı.

Karma bir cildim olduğu için aslında mat fondotenleri kullanmayı çok seviyorum. Bu krem mat değil. İçinde hafif ışıltılar var. Kapatıcılığı güzel bence. Zaten benim cildimin yağlanmasından başka bir problemim yok. Cildi çok sağlıklı gösteriyor. Ben üstüne pudralamıştım ama pudralayınca güzel durmadı. Belki de benim kullandığım pudradandır bilemiyorum.

Bu benim ilk kullandığım CC krem ama çok sevdim. Yapısı çok ince ve çok rahat. Soft bir görünüm veriyor cildinize. Benim ki 50 güneş korumalı ve cildi nemlendiriyor. Pure Beauty BB ve CC krem çok övülüyordu ama ben daha çok fondotenci olduğum için denemek istemiyordum. İyi ki denk geldi diyorum şimdi 😊 Kardeşime de uygun rengini tekrar alacağım 😊

Bu arada kapak resmini çekmek için çok uğraştım umarım güzel duruyordur 🙈😂

Siz kullandınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum ☺
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️
Previous
Next Post »