Face Grupları ve Bloglardan Seçmeler



Son günlerde face grupları kuruldu. İlk olarak Kelebek Etkisi gelip haber verdi bana, gruplardan birini. Sonra da Furkan, bir diğerini. Bu yazıyı yazarken de bir arkadaşımızın uyarısıyla ReHiTu'nun grubu da aklıma geldi. Şimdi arkadaşlarımızın bu konuyla ilgili yazılarının linklerini vereceğim. Sizler de yazıları okuyup grupları incelersiniz. İstediklerinize üye olursunuz. Hafta sonu çok sayıda arkadaşımız bloglarında duyuruları yaptı. Ben burada, bana haber verenlerin yazılarının linklerini koyacağım.





Sevgili ReHiTu'nun kurduğu face blog grubu ile ilgili yazısının linkini bulamadım ancak grubun ismi: Blogger/Blogcu. Facebook'ta bulabilirsiniz.

Ayrıca, aklıma geldi. Face hesabım vardı eskiden. Birçok blog grubuna üyeydim. Bir yıldır feys hesabım yok. İki kez heklenince bir daha açmadım. Ama açarım yine. Blogcu arkadaşlarımızın daha önce feyste kurduğu gruplar şunlar. Bildiklerim yani. Hesabım olmasa da bildirimleri geliyor halen. Hesabım varken, her yeni blog açan arkadaşımız bu gruplara sokardım. Bu grupların isimleri de:

Blogger Derneği
Blog Atlası
Blog lu Yorum
Yelizin Keşifleri ile Blog Paylaşımları
Hüzün Sarısı ile Blog Paylaşımları

Bu grupları da inceleyebilir, isterseniz üye olabilirsiniz.

Seçmeler:

Sevde'nin Şiirleri

Sevde arkadaşımız blogunda şiir yazar genelde. Arada bir bol bölümlü öyküler yazınca ben yayınlıyordum blogumda onun öykülerini. Yerli diziler gibi heyecanlı öyküler yazar. Arkadaşlarım hatırlar. Kaçak Gelin öyküsü örneğin. Şimdi kendi blogunda bir uzun öykü yazmaya başladı. Yakınlarda da Eşleştirme Mimini hazırlamıştı.


Sessiz Haykırış

Sevgili arkadaşımız blogunda bir yazar ve kitaplarını tanıttı. İlginç kitaplar, profil tanımlama, yalan, yüze bakarak karakter tahlili gibi. Ben de hiç duymamıştım bu yazarı.


Kitaplık Kedisi

Kitap yazılarıyla aramıza katılan arkadaşımız. Yani eskilerden sayılır artık ama kitap yazıları blogu yeni.


Hepsimize iyi haftalar. Neşeli ve huzurlu olsuun.
Previous
Next Post »