Bu Blogda İş Var ! ( isbufikirbu.blogspot.com )




Bir blogger atasözü der ki; Bir blogger'ın nesi var, iki blogger'ın sesi var ! Evet blogger yazarlarıyla dayanışma içerisinde tanıtım yazılarına devam ediyoruz .


'' Bu işte para var! '' sloganıyla başladığı blog yazarlığı yolculuğunda kısa sürede hem dışarıdan hem  de blog arkadaşlarından çokça taktir edilmiş bir insandır Erhan Çakırlar...

Blogger camiasında Erhan Çakırlar'ı Sibel Özer'den sonra ''Blogmachine '' mahlasını hakeden ikinci insan olarak görüyorum. İki isimde insanlar için  faydalı işler için uğraş veriyor.

Birazda Erhan Çakırlar'a '' Blogmachine '' mahlasını yakıştıran şeyin ne olduğu üzerinde duralım.

isbufikirbu.blogspot.com sayfasını ziyaret ettiğiniz de genel olarak İş Fikirleri, Satış Ortaklığı, İş İlanları, İnternetten Para Kazanma vb. kategori başlıkları altında çeşitli makalelere rastgelirsiniz. Ne var bunda canım hemen her sitede bu tarz şeyler üzerinde yazılar yazılmış veya yazılmaktadır. Dediğinizi duyar gibiyim.

Evet belki de haklısınız bu tarz şeyler çokça yerde yazılıp çizilmektedir.

Sadece başlık atıp içerisine boş lakırtı cümleler yazan o kadar site var ki onları okuduğunuzda kaybedeceğiniz önemli iki şey vardır.  Zaman kaybı ve yorulan çenenizde oluşan hafif bir ağrı...

Burada okuduğunuz her yazıda imkanlar dahilinde bir karara varırsınız.

Evet arkadaşım,eşim,dostum vb.kimseler bunu denemişti ya da çok güzel söylüyorsun da buna benim ayıracak ne vaktim var ne de param...

Yani bir fikir beyan ediyorsunuz. Boş olan hiçbir şey yok! Sadece çaba harcamayan insan ve imkan var.

Erhan Çakırlar isbufikirbu.blogspot.com blog sitesinde sadece iş mi konuşur? Başka birşey bilmez mi? Sorularını art arda duyar gibiyim.

Erhan Çakırlar sitesinde bu başlıkların yanında dünya ve Türkiye'de piyasaya yeni çıkan ve çıkış tarihleri belirtilmeyen film ve dizilerin tanıtımları , internet üzerinden sunulan çeşitli kampanya haberleri vb. içerik yazılarına da yer vermektedir.

 Tanıtım yazıma son verirken Erhan Çakırlar'a blog yazarlığı yolculuğunda başarılar diliyorum.
Previous
Next Post »