Bird Box 🎬



Merhaba,
Bu filmi bir akşam Netflix'te gezinirken fragmanından etkilenince açtım. Zaten son zamanlarda sürekli karşıma reklamları çıkıyordu.
Biraz gerilmiştim açarken ve haksız değilmişim. Film gerilim türünde bir film. İzlerken çok geriliyorsunuz. Bilinmeyen bir varlık tarafından insanlar intihara sürüklenmeye başlıyor ve bir grup insan bir şekilde kendisini güvende tutmayı başarıyor. Bir evde toplanıyorlar bir şekilde.

Daha sonra hayatta kalma mücadelesi veriyorlar. Değişik stratejiler geliştirerek yaşamlarına devam ediyorlar. Baş roldeki kadını aşırı beğendim ve çocuklar da çok tatlıydı. Filmin konusu güzeldi ama sonunda ne olduğu anlaşılamadan bitti. Netflix'te izlediğim birçok filmde bu sorunu yaşadım malesef. Sorunun ne olduğu anlaşılamadan filmi bitiriyorlar. İzlerseniz siz de bana hak vereceksiniz. O insanları öldüren şey neydi mesela :)

Cevapsız kalan sorularım olduğu için mükemmel bir filmdi diyemeyeceğim ama gerilim türünde bir film olduğu ve fazlaca germeyi başardığı için yine de 10 üzerinden 6 puan verebilirim. Zaten IMDB'si 6/7  :)
Previous
Next Post »