Pastel - Mattifying Primer (Matlaştırıcı Baz) 💖

 Merhaba💖
Size aşırı ucuz bir makyaj bazından bahsedeceğim. Pastelin bu matlaştırıcı bazını bir gratis indiriminde görmüştüm. Tabii cilt tipimin yağlı olması bana bu baza kalpler çıkan gözlerle bakmama sebep olmuştu. Çok büyük umutlarla aldıktan sonra hemen denemeye başladım. O gün yeni bir fondoten de almıştım. İkisini birlikte denemeye başladım ama hiç beğenmemiştim. Gün içinde T bölgem yine yağlanmıştı ve fondoten yine kötü duruyordu. 


Sonrasında bazı kullanmayıp sadece fondöteni kullanmaya başladım ama yine gün içinde o pürüzsüz görüntü kayboluyordu. T bölgem 4-5 saat sonra yağlanıp fondöteni kusuyordu. Bu sürede cildime biraz dinlenmesine izin vermek için maske vb. şeyleri kullanmayı oldukça azalttım hatta kendime bir kozmetik diyeti uyguladım ve biten maskelerimi yeniden almadım. Sadece sabahları yüzümü yıkarken sabun içermeyen temizleyici kullanıyordum. 

Sonra youtube tan video izlerken aslında fondöteni yanlış uyguluyor olabilirim diye düşündüm. Ben  H&M in makyaj süngerini kullanıyorum. Bence yapısı çok güzel. Aslında yaptığım hata da süngerin fazla nemli olması ve fondöteni tam anlamıyla cildime oturtmadan uygulamammış. Sabahları hızlı olsun diye 30 saniyede pıt pıt fondoteni dağıtıp bırakıyordum ama bu hatalarıma dikkat ettiğimde kullandığım fondöteni baya sevdim. Zaten yağlı ciltler için olan bir fondöten olduğu için aslında olumsuzluklara da çok sinirlenmiştim. 

Bazı tekrar kullanmaya bu dönemde başladım. T bölgeme uygulayıp iyice emilmesini sağlıyorum. Daha sonra fondöteni uyguladığımda güzel duruyor ve gün içinde yine yağlanma oluyor tabii ki bu engellenemez bir şey ama fondöteni kusmuyor ve iğrenç bir yağlanma değil sanki çok sağlıklı ışıl ışıl bir cildiniz varmış gibi doğal duruyor. Bazın fiyatı indirimde 15 tl gibi bir şeydi. Ambalajı resimlerde pis görünüyor olabilir ama sağ olsun Gratis koli bandıyla 80 kere sardığı için bandı çıkarttığımda böyle kaldı ve temizlenmiyor. Aşırı yumuşak bir baz. Zaten testerı vardı. Gittiğinizde mutlaka deneyin. 😊




Previous
Next Post »