Pazar Sohbetleri #4


Herkese merhaba!

Sözümde durup her hafta yazacağım dediğim için bu pazar da yine sizlerleyim. Bu hafta vizelerim vardı. Pazartesi, salı ve çarşamba 3 vizem vardı. 2 tane ana ders ve dersler 12 kredi olduğu için biraz stresliydim. Diğer ders seçmeli dersti ama tek klasik sınav olan oydu. Çok şükür atlattım vizeleri. Çarşamba gecesi yola çıktım ve perşembe sabahından beri Kayseri'deyim.

Annemler yeni bir eve taşındı. Bu evimiz şehrin göbeğinde. Konum olarak çok sevdim. Ev de baya büyük ve sıcak bir ev hiç yabancılık çekmedim eve geldiğimde. Sanki yıllardır bu evde oturuyormuşuz gibi hissettim.

Kardeşlerimi ve annemleri çok özlemişim. Ama malesef çok kısa kalacağım. Bir sürü ödev, staj vs. beni bekliyor Düzce'de. Evde zaman çok hızlı geçiyor. Annemle alışverişe gittik, kardeşlerim benimle vakit geçirmek istiyorlar dolu dolu zaman geçirmeye çalışıyorum, saçımı kestirdim falan derken şu birkaç gün çok hızlı ve dolu dolu geçti. Zaten ne zaman kayseriye gelsem yapacak bir sürü şey oluyor ve ben kendimi bir koşturmacanın içinde buluyorum 😊

Evde olmamdan kaynaklanıyor sanırım ama bu hafta ayrıntılı yazamıyorum. Kafamı toparlayamıyorum açıkcası. Birkaç gün sonra Düzceye döneceğim. Haftaya daha ayrıntılı yazacağıma söz veriyorum. Herkese iyi haftalar, görüşmek üzere 🙋
Previous
Next Post »