LOREAL PARİS ELSEVE 3 MUCİZEVİ KİL - AĞIRLAŞTIRMAYAN BAKIM ŞAMPUANI 💎💙



Merhaba
Bu ürünü eğer takip ettiğiniz youtuber varsa kesin görmüşsünüzdür. Ben de daha önce testerını kullanmıştım ve beğenmemiştim ama çok fazla övülünce alıp denemek istedim. Ben A101'den 12.75 tl'ye aldım. Bence şuan ki şampuan fiyatlarına göre aşırı uygun bir fiyat. Büyük olan 550 ml. Yaklaşık 4 haftadır kullanıyorum. Ürünün vaadleri;

●Saçı derinlemesine arındırır ve ferahlatır
●Saçı hafifletir
●Nemlendirir ve canlı görünüm verir


Benim deneyimlerime göre de kokusu çok güzel. Temizlik hissi veriyor. Çok az almanıza rağmen çok iyi köpürüyor ve tüm saça yetiyor. Benim saçlarım bel hizasında olmasına rağmen en fazla ceviz büyüklüğünde alıyorum ve yetiyor. Saçınızı gıcır gıcır temizliyor. Ben 2 kere şampuanlama yapıyorum ve sonra uzun süre tamamen arınması için duruluyorum. Banyodan sonra kuruttuğumda hacimli görünüyor saçlarım. Ben saçı çabuk yağlanan biriyim normalde ama beni 2-3 gün rahat idare ediyor. Bu benim için güzel bir süre. Ben temizlik hissini sevdim bu şampuanın ve kullanmaya devam edeceğim. Zaten saçımın şampuana adapte olması için sık şampuan değiştirmek istemiyorum. Geçen gün gratiste gezerken de bu küçük boyunu (360 ml) tarak hediyeli olarak gördüm. Fiyatı 9.95tl'ydi. Tarağı da merak ettiğim için aldım.

Tarak tangle teezer a benziyor. Onun fiyatı oldukça pahalı (60-70 tl ) olduğu için ve bir tarağa o kadar para vermek istemediğim için almamıştım ama bu lorealin tarağını çok beğendim. Hem rengini hem de hiç acıtmadan çekiştirmeden taramasını çok beğendim. Tarak kapaklı o yüzden çantaya atıp çıkabilirsiniz. Zaten çok küçük gördüğünüz gibi. Avuç içinize rahat oturuyor. İlk başta sapı olmadan taramak biraz garip hissettirdi ama fırça taraklarla saçıma ne kadar zarar verdiğimi farkettim. Tarak avuç içinize oturduğu için saçınızı çekiştiremiyorsunuz bence. Tarağın dişleri çok cansız gibi gelmişti bana ilk açtığımda. Küçüklü büyüklü seyrek ve esnek dişleri var. Ama tam tersi şuan da bu dişleri çok sevdim. Saçını çok fazla dökmeden tarıyor. Benim saçlarım çok sıktır. Kuaförler fön çekerken falan hem 3 kafalık saç var burda derlerdi 😂 Bu tarak benim saçıma yettiyse sizin saçınızda benimki kadar sıksa size de yetecektir. Saçımı kırmadan koparmadan taradığını düşünüyorum. O yüzden çok beğendim ❤

Previous
Next Post »