Şey Galiba Ben


Şey Galiba Ben


Özlemişim ben  düşmeyi
Hiç görmemiş birinin geri dönüşünü özlemişim
Gece diye kandırdığım gecelerin gece olmayışını hissetmeyi özlemişim
Ben düşünce geri gelen sen,düşmeyi değil aslında ben seni özlemişim.
Canım yanmasın diye gidişini izlemişim
Soluksuz gecelerin aydınlığa çıkmasını reddetmişim
Seni istemişim ben,sende bulduklarını değil.
Düz şeyler yazmayı özlemişim,epey kinliydim sana böyle gülmeyi de özlemişim
Hiç görmediğim birinin ayak seslerini dinlemeyi beklemişim.
Kafiye yazmak için değil de seni unutmamak için bir şey karalamayı özlemişim
Sen böyle severken ben başka birine bakamadığım saniyeleri beklemeyi dilemişim.
Gece de olmayışını seyretmişim biraz
Gündüz olmak istemeyişini de 
Geri gideceksen de bana yaşattığın tebessümleri anımsamışım.
Yokuşu çıkmayı değil de,yolu senle çıkmayı becerebilmişim
Gece değilim ben diyen adamın
En güzel gecemde ay olan sevdasını çok özlemişim.

Previous
Next Post »