YOK ARTIK ŞAFAK SAYMA GÜNÜ


YOK ŞAFAK SAYMA GÜNÜ

Perdeleri açın,bugün şenlik var
Sevdiğim askerden geliyor,çalgı çengi var
Giyinin en güzel giysileri mutluluk var
Tüm hasret geride kaldı,artık şafak saymaya ne gerek var

Askerim almış teskeresini,elinde bavulu da var
Bir tencere sarma yaptım,hepsi onadır yar
Her gece ayrı düştüm yiğidime,oldu geceler dar
Geldi,kavuştum ya toprak gözlüme,kimselere vermez ki zarar 

Sarılamadığımın günlerin acısı oldu ona fazla zarar
Kemiklerini sızlattım en dibine kadar
Kokusunu da çektim hasretli günlerden kalanlar
Vatanına sahip çıktı yiğidim o artık dokunulmaz bir fedakar

Uzakta olsa da sağlam döndüren Rabbime şükür
Senin omzunda uyumam şimdi ne tuhaf görüntüdür
İtiraf etmeliyim,seni acıtan şey beni öldürür
Canın yanmasın kömür gözlüm,yaşayalım iki asır bir ömür...


Previous
Next Post »